BMW, významná německá společnost vyrábějící automobily, motocykly a motory, si podle právníka Michaela Kondoudise podala přihlášku ochranné známky na své logo pro NFT a virtuální prostředí.
Její přihlášky se týkají stahovatelných multimediálních souborů obsahujících umělecká díla, texty, zvuky a videa s vozidly, jakož i „stahovatelných počítačových programů“ s vozidly, hračkami, součástkami a příslušenstvím vozidel.
Tyto položky mají být použity v rozšířených prostředích virtuální reality. Uživatelé by mohli potenciálně simulovat provoz pozemních vozidel pomocí svých zařízení VR.
Německý automobilový gigant si rovněž nechal zaregistrovat logo pro služby online maloobchodu související s virtuálními vozidly, virtuálními díly vozidel a různým příslušenstvím.
Není to poprvé, co významná značka vstoupila do světa Webu3. V únoru se BMW rozhodlo „zvěčnit“ zvuky řevu svých motorů jako sérii NFT, které se objevily v „Museum of Sound“ na tržišti OpenSea. Byly vydány na populární druhé vrstvě ( L2) Etherea síti Polygon ( MATIC).
Začátkem letošního roku podaly podobné žádosti o ochrannou známku týkající se metaveza a NFT také společnosti Hyundai a Ford.